رایانه دانش

آموزش ها ، خدمات و ترفندهای رایانه و اینترنت

رایانه دانش

آموزش ها ، خدمات و ترفندهای رایانه و اینترنت

رایانه دانش
این وبلاگ در راستای پیشرفت اطلاعات شما عزیزان ایجاد شده است.مخاطبین این وبلاگ عموم مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان می باشند.
در ضمن هر گونه خدمات و رفع اشکالات رایانه ای پذیرفته می شود.
به یاد داشته باشید که نظرات سازنده شما می تواند من را در رسیدن به این هدف یاری نماید.
سید امیرحسین موسوی ثابت

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ

دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۷
سید امیرحسین موسوی ثابت

حتما شما هم بعد از اینکه مرورگر کرومتون به ورژن 38 آپدیت شده با این مشکل  مواجه شده اید و دلیل خاصی هم براش پیدا نکردید. اگر وب سایت یا انجمن ها رو توی مرورگر کروم نسخه 38 باز کنید متوجه می شوید که بعضی از فونتها (فارسی) رو یا نمایش نمیده یا بعضی از متن ها رو درهم برهم نشون میده. و هرکسی هم که اولین بار این مشکل رو می بینه این فکر به ذهنش می رسه که مشکل از این وب سایت یا انجمن هست. اما واقعیت موضوع این نیست، در نسخه 38 کروم یه مشکلی وجود داره که باعث ایجاد این مشکل شده  و اونم غیرفعال بودن Direct Write در کروم این نسخه هست. برای این که این مشکل را حل کنید یه راهکار ساده اما کاربردی به شما آموزش می دهیم که اگر روزی با این مشکل توی کروم های نسخه دیگه روبرو  شدید بتوانید از آن استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۰
سید امیرحسین موسوی ثابت
دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

نکاتی مفید برای خرید مودم WiFi

خرید مودم WiFi, راهنمای خرید مودم

داشتن یک مودم با کیفیت و قدرتمند می تواند به کاربر کمک کند مشکل کمتری در برقراری اتصال به شبکه داشته باشد. با توجه به این که امروزه بیشتر کاربران به جای رایانه های رومیزی و PC از لپ تاپ و تبلت استفاده می کنند و اغلب در هر خانه ای بیش از یک سیستم رایانه ای برای اتصال به اینترنت وجود دارد، مودم های بی سیم یا همان WiFi از محبوبیت بالاتری برخوردار شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۶
سید امیرحسین موسوی ثابت